FAQ me! Det er straks Crap åppå Park!

20130116-170553.jpg

Komikerne som opptrer på Crap åppå Park: Eddie Pepitone (US), Robin Ince (UK), Josie Long (UK), Bård Tufte Johansen, Morten Ramm, Else Kåss Furuseth, Sigrid Bonde Tusvik, Knut Nærum, Odd-Magnus Williamson, Henrik Thodesen, Martin Beyer-Olsen, Dag Sørås, Olli Wermskog, Christoffer Schjelderup, Vidar Hodnekvam, Odin Eiriksson, Siri Kristiansen, Jånni Kristiansen, Yngve Skomsvoll, Lars Berrum og Daniel Kitson (UK).

Da er det straks tid for vinterens morsomste begivenhet; Crap åppå Park – en slags humorfestival, 23.-26. januar på Parkteatret i Oslo. Derfor er det greit å svare på noen av de mange spørsmålene folk har (KJØP BILLETTER TIL ALLE SHOW HER):

  • Hey, sir. Hva bør jeg få med meg på årets Crap åppå Park?

Bra spørsmål. Det korte svaret er: Alt. Men du bør absolutt ikke gå glipp av de fantastiske komikerne vi har invitert fra utlandet. Gjør deg selv en tjeneste, og ikke gå glipp av Eddie Pepitone (Crap de la Crap), Daniel Kitson (Har eget show både fredag og lørdag), Robin Ince (Happiness through Science og The Not Late Enough Show) og Josie Long (Happiness through Science og Crap de la Crap). Finn også dine egne favorittshow i det fantastiske festivalprogrammet.

  • Hvordan får jeg tak i billetter og burde jeg kjøpe på forhånd

Kjøp billetter på forhånd på billettservice.no, 7/11, Narvesen eller posten. Det er billigere enn i døren og du slipper å risikere at det er utsolgt. Vi hadde en begrenset mengde fredag og lørdagspass, men selv om disse nå er utsolgt er det fullt mulig å kjøpe billetter til enkeltshow både fredag og lørdag.

  • Jeg er laget av ansjoskrem, vinballonger og nebbdyrhår – og jeg liker absurde og rare humorshow; hvilket show burde jeg få med meg, aspargesonkel?

Cirque du Crap på torsdag 24. januar kl 21.00. Med Morten Ramm, Else Kåss Furuseth, Knut Nærum, Lars Berrum, Olli Wermskog og Martin Beyer-Olsen.

  • Yo, duderooni. Når burde jeg komme meg til Parkteatret før showet?

Yo. Dørene til de fleste showene åpner 1 time før showstart. Kommer du tidlig er det større sannsynlighet for at du får sitteplass, siden vi opererer med både sitteplasser og ståplasser. Showene begynner presis, så det er lurt å være inne litt før. Planlegger du å kjøpe billetter i døra bør du være der når dørene åpner.

  • Hvilket show er koselig, laid back og morsomt – samtidig?

På lørdagen vil vi anbefale å stikke innom opptaket av podkasten Skamfrelst LIVE med Christoffer Schjelderup, Dag Sørås, Sigrid Bonde Tusvik og Robin Ince (UK). Komikere sitter og prater om humor, festivalen, stand up-livet og ALT mulig annet. Lørdag 26. januar kl 15.00. Billetter koster 50 kr og selges bare i døra.

Legg igjen en kommentar